Algemene Voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN

LEES DE VOLGENDE ALGEMENE VOORWAARDEN AANDACHTIG DOOR VOORDAT U AANKOPEN DOET IN DE ONLINE WINKEL

Verkoop- en leveringsvoorwaarden voor consumentenaankopen op de website www.deluxehomeartshop.nl. Geldig vanaf 28-08-2023

 

ALGEMEEN

Deze verkoop- en leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op aankopen gedaan door consumenten op de webshop op www.deluxehomeartshop.nl, eigendom van en beheerd door:

Deluxe Homeart

Deluxehomeartshop

Kobbervej 5

6000 Kolding

Cvr. 44551241

Deze voorwaarden zijn van toepassing wanneer u goederen bestelt of koopt.

De voorwaarden kunnen van tijd tot tijd worden bijgewerkt en daarom vragen wij u de voorwaarden goed te keuren telkens wanneer u bij ons winkelt. Als u de voorwaarden niet accepteert door actieve aanvinken tijdens elke aankoop, kunt u geen goederen bestellen of kopen op www.deluxehomeartshop.nl. U moet minimaal 18 jaar oud zijn om te winkelen op www.deluxehomeartshop.nl - als u jonger bent dan 18 jaar, heeft u toestemming nodig van uw ouders. De prijzen op www.deluxehomeartshop.nl worden vermeld in Deense kronen en zijn inclusief btw en andere belastingen.

 

BESTELLING VAN GOEDEREN 

Indien u goederen bestelt op een officiële feestdag, zullen wij uw bestelling verwerken op de eerstvolgende werkdag. Wanneer u een bestelling plaatst op www.deluxehomeartshop.nl, sturen wij u een ontvangstbewijs via e-mail met als onderwerp "Bedankt voor uw bestelling". Dit ontvangstbewijs is onze bevestiging dat we uw bestelling hebben ontvangen. We verwerken alleen bestellingen die zijn geplaatst op www.deluxehomeartshop.nl. We verwerken geen bestellingen die op andere manieren zijn geplaatst (bijv. fax, brieven, telefonisch, e-mails, sms). U kunt goederen bestellen op www.deluxehomeartshop.nl, 24 uur per dag."

Betaalmethoden:

Deluxehomeart-winkel trekt pas geld af wanneer de bestelling wordt verzonden.
Wanneer u bij ons winkelt, bieden wij de volgende betaalmethoden aan: MasterCard, VISA, PayPal, Klarna, Google Pay, Apple Pay en ShopPay. Wij zorgen ervoor dat alle transacties gecodeerd zijn voor uw veiligheid, zodat u met een gerust hart bij ons kunt winkelen. Na voltooiing van een betaling ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Abbuchung der Zahlung bei Versand
Ihre Zahlung wird erst abgebucht, wenn wir Ihren Artikel versendet haben. So stellen wir sicher, dass Sie nur für Artikel bezahlen, die auf dem Weg zu Ihnen sind. Sollte ein Artikel ausverkauft sein oder nicht innerhalb der versprochenen Lieferzeit geliefert werden können, werden wir Sie darüber informieren, bevor die Zahlung abgebucht wird. 

Levering en retour

Alle bestellingen van meer dan 94 EUR worden gratis verzonden. Zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail met leveringsinformatie, waarin u de verzending kunt volgen en traceren.

 

Pakket naar afhaalpunt - uw pakket wordt opgehaald bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. U ontvangt een melding via sms en na vijf dagen met de vertegenwoordiger ontvangt u ook een melding per post.

 

Bedrijfspakket - uw pakket wordt naar het bedrijf gestuurd dat u bij de kassa heeft opgegeven.

 

Normale levertijd is 1-3 werkdagen vanaf de besteldatum. Zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail waarmee u de levering kunt volgen. Als een artikel niet op voorraad is, nemen we contact met u op en kondigen we een nieuwe leveringsdag aan. U heeft het recht om aankopen kosteloos te annuleren. De normale levertijd voor bestelde artikelen is ongeveer 7-10 werkdagen.

 

Retourneren

De retourkosten bedragen 9 EUR en kunnen worden gekocht door contact op te nemen met https://deluxehomeartshop.nl/pages/klantenservice. U kunt ook zelf de retourkosten betalen en vervolgens het pakket retourneren naar:

Deluxe Homeart

Kobbervej 5-7

6000 Kolding

Denemarken

 

Bij klachten dient u contact op te nemen met https://deluxehomeartshop.nl/pages/klantenservice. In principe wordt het defecte artikel omgeruild. Als het artikel wordt teruggestuurd zonder een retourlabel van DeluxeHomeart ApS, zijn de kosten voor uw eigen rekening. Als het artikel gebreken vertoont, zijn de wettelijke bepalingen met betrekking tot gebreken van toepassing. Let op! We accepteren geen pakketten die onder rembours of vergelijkbare methoden worden verzonden.

 14 dagen retourrecht
Bij ons heeft u altijd 14 dagen volledig retourrecht, geldig vanaf de dag dat u uw producten ontvangt. Als u een product wilt retourneren, moet het in dezelfde staat verkeren als bij ontvangst. Gelieve de orderbevestiging of factuur bij te voegen, zodat we uw bestelling gemakkelijk kunnen identificeren. De kosten voor retourzending zijn voor de klant, tenzij anders overeengekomen.

Klacht/retour

Hoe te retourneren:

Retourkosten met ons retourlabel bedragen 8 euro.

U krijgt het retourlabel door hier contact met ons op te nemen, geef ons het order-ID door en wij sturen u het retourlabel per e-mail.

Vergeet niet om de goederen goed in de originele verpakking te verpakken en goed te verpakken.

Bevestig de retourzendingsbon duidelijk zichtbaar op het pakket en lever deze in bij uw agent.

Wanneer we je retour hebben ontvangen, betalen we je het betreffende bedrag terug. Retour verzendkosten van 8 Euro blijven. Restitutie vindt plaats zodra wij de retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd.

 24 maanden garantie
Als consument heeft u 24 maanden garantie. Dit betekent dat u het product kunt laten repareren, vervangen, geld terug kunt krijgen of korting kunt krijgen, afhankelijk van de specifieke situatie. Dit is natuurlijk afhankelijk van het feit dat de klacht gegrond is. Mocht het product onverhoopt gebreken of defecten vertonen die niet het gevolg zijn van normale slijtage of onjuist gebruik, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Belangrijk om rekening mee te houden bij het retourneren

De goederen dienen goed verpakt te zijn in onbeschadigde originele verpakking en goed verpakt, bij voorkeur in originele verpakking als deze in perfecte staat verkeert. (De originele verpakking van het product mag niet als buitenverpakking worden gebruikt.) Retourzendingen moeten naar ons retouradres worden gestuurd. Wanneer je een artikel retourneert vanwege een ongedaan gemaakte aankoop, ben jij als klant verantwoordelijk voor de verzendkosten.

Je hebt de mogelijkheid om de verpakking te openen en te kijken naar wat je besteld hebt, maar we vragen je om ervoor te zorgen dat je alles weghaalt zodat de verpakking in originele staat is. Alle onderdelen moeten erbij zitten, ook plastic verpakkingen en dergelijke, de verpakking moet er ongeopend uitzien, dus je mag de verpakking niet openscheuren. Schrijf ook niet op de originele doos, hierdoor ziet de verpakking er gebruikt uit. Voor producten die onder het herroepingsrecht vallen, als het product in gebruikte of beschadigde staat wordt geretourneerd, heeft Deluxe homeart het recht om de aankoopprijs af te schrijven naar de reële marktwaarde. Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor het risico van retourzending; dit risico houdt onder meer in dat het product beschadigd raakt of kwijtraakt tijdens de verzending.

 

Klachten & verkeerde leveringen

Als u bij ontvangst van uw pakket ontdekt dat de zending tijdens het transport zichtbaar beschadigd is, moet u dit onmiddellijk melden aan de pakketagent. Dit geldt zowel voor thuisbezorging als wanneer je het pakket zelf ophaalt bij een agent.

Indien u het verkeerde artikel heeft ontvangen, als het artikel beschadigd is of als er een ander probleem is met het artikel, neem dan contact met ons op via e-mail https://deluxehomeartshop.nl/pages/klantenservice. Hier kunt u een foto van het product indienen en de reden voor uw klacht beschrijven. Zodra uw klacht is geregistreerd, zullen we zo snel mogelijk contact met u opnemen om u verder te helpen met uw zaak.

Verzendmethode en levertijd

We verzenden al onze producten met GLS, wat een veilige en efficiënte levering garandeert. Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, kun je verwachten je goederen binnen 1-2 werkdagen te ontvangen. We doen ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling snel en efficiënt wordt verwerkt, zodat je zo snel mogelijk van je nieuwe producten kunt genieten.

Houd er rekening mee dat we de betaling voor je bestelling pas afschrijven wanneer je pakket is verzonden. Dit betekent dat je niet gefactureerd wordt totdat je goederen onderweg zijn. We geloven in transparantie en eerlijkheid in onze bedrijfsvoering en waarderen het vertrouwen dat je in ons stelt.

Betaling wordt afgeschreven bij verzending
Uw betaling wordt pas afgeschreven wanneer we uw product hebben verzonden. Op deze manier zorgen we ervoor dat u alleen betaalt voor producten die naar u onderweg zijn. Mocht een product uitverkocht zijn of niet binnen de beloofde levertijd kunnen worden geleverd, dan zullen wij u hierover informeren voordat de betaling wordt afgeschreven.

Terugbetalingen

We betalen je de volledige orderwaarde terug zodra de retour is verwerkt en goedgekeurd. Als u ervoor heeft gekozen om te betalen met een creditcard/debetkaart of rechtstreekse betaling, wordt de terugbetaling gedaan op dezelfde rekening die u heeft gebruikt. Voor alle retouren wordt een bevestiging per e-mail naar u verzonden dat de retour is afgehandeld.